Čvek, Petra. (2017). Povijesnoumjetnički sadržaj u suvremenom poučavanju hrvatskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (674kB) | Request a copy |
Abstract
Diplomski rad bavi se ulogom povijesnoumjetničkih sadržaja u suvremenom poučavanju stranih jezika na primjeru inojezičnog hrvatskog. Povijesnoumjetnički sadržaji u nastavu stranih jezika uključuju se kao dio kulturoloških sadržaja. U prvom dijelu rada iznose se pristupi kulturološkim sadržajima u nastavi stranih jezika do danas. Ostatak rada bavi se analizom udžbenika hrvatskog jezika za strance kako bi se procijenila uloga tih sadržaja u poticanju međukulturne komunikacijske kompetencije. Na korpusu udžbenika procjenjuje se koliko je povijest umjetnosti uključena u nastavne sadržaje i kako je prezentirana. Uloga povijesnoumjetničkih sadržaja u udžbenicima hrvatskog kao stranog jezika uglavnom je takva da oni predstavljaju dodatne sadržaje kojima se bavi na kraju svake cjeline i kroz koje se učenici upoznaju s temama na najosnovnijoj razini, bez potrebe da iz njih nešto nauče, već samo da budu upoznati sa sadržajem.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Croatian as foreign language, cultural contents, culture, intercultural competence, CEFRL |
Subjects: | Slavic languages and literatures > Croatian language and literature History of art |
Departments: | Department of Croatian Language and Literature |
Supervisor: | Ćavar, Ana |
Date Deposited: | 16 Nov 2017 13:11 |
Last Modified: | 16 Nov 2017 13:11 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9278 |
Actions (login required)
View Item |