Martinić, Lorena. (2017). Primjena multimedija u novijim hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Mikelić Preradović, Nives].
| 
              
PDF
(Croatian) 
 - Registered users only
 Download (3MB) | Request a copy  | 
          
Abstract
Sadržaj ovog diplomskog rada obuhvaća prikaz trenutne ponude udžbeničkih kompleta za četvrti razred osnovne škole za nastavu njemačkog kao drugog stranog jezika te implementaciju suvremenih medija u nastavni proces. Objašnjen je pojam medija, medijske pedagogije i didaktike medija, opisani dokumenti, zakoni, pravilnici i standardi koji određuju koji se udžbenici popratna i dodatna nastavna sredstva smiju koristiti u nastavi. Cilj ovog rada je istražiti u kojoj su mjeri i kojoj korisničkoj skupini (nastavnicima ili učenicima) namijenjeni određeni nastavni materijali te potiče li se primjena interaktivnih sadržaja u nastavi njemačkog jezika.
| Item Type: | Diploma Thesis | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Sadržaj ovog diplomskog rada obuhvaća prikaz trenutne ponude udžbeničkih kompleta za četvrti razred osnovne škole za nastavu njemačkog kao drugog stranog jezika te implementaciju suvremenih medija u nastavni proces. Objašnjen je pojam medija, medijske pedagogije i didaktike medija, opisani dokumenti, zakoni, pravilnici i standardi koji određuju koji se udžbenici popratna i dodatna nastavna sredstva smiju koristiti u nastavi. Cilj ovog rada je istražiti u kojoj su mjeri i kojoj korisničkoj skupini (nastavnicima ili učenicima) namijenjeni određeni nastavni materijali te potiče li se primjena interaktivnih sadržaja u nastavi njemačkog jezika. | 
| Subjects: | Information sciences > Librarianship | 
| Departments: | Department of Information Science | 
| Supervisor: | Mikelić Preradović, Nives | 
| Date Deposited: | 12 Jan 2018 14:43 | 
| Last Modified: | 12 Jan 2018 14:43 | 
| URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9422 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        View Item | 


 Statistics
 Statistics