Demaria, Maja.
(2018).
Projekt u školskoj knjižnici.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
U svrhu osposobljavanja učenika za cjeloživotno učenje, cilj suvremene nastave mora biti kvalitetno, primjenjivo znanje, znanje koje podrazumijeva razumijevanje. Kako postići takvu razinu znanja? Umjesto akumuliranja činjenica i podataka
trebamo kod učenika razvijati radoznalost za promjene u okolini, poticati ga na istraživanje uočene pojave i izvođenje zaključaka na osnovi promatranog. Aktivnim
angažmanom u interakciji s poticajnim okruženjem učenik konstruira novo znanje, traži i pronalazi različite informacije koje uz primjenu suvremenih informacijskih i
komunikacijskih tehnologija, koristeći se odgovarajućim strategijama i metodama, povezuje i nadograđuje na već postojeće znanje i tako stvara nove mentalne sklopove
ili strukture ; uči s razumijevanjem, motiviran je za učenje i regulira svoje emocije. U ovom radu opisan je projekt u koji je bila uključena većina učenika i učitelja Osnovne škole Vis, a ostvaren je pod vodstvom i dobrom međusobnom suradnjom ravnateljice, voditeljice učeničke zadruge, knjižničarki i defektologinje te suradnjom s Akademijom likovnih umjetnosti iz Zagreba (profesori-mentori i studenti završnih godina Nastavničkog odsjeka). Centralno
mjesto projekta je bila dobro opremljena školska knjižnica kao informacijsko, motivacijsko i stvaralačko središte.
Actions (login required)
 |
View Item |