Vukšinić, Mirjana.
(2018).
Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
Ovim diplomskim radom osvrnula sam se na suradnju školskog knjižničara i učitelja razredne nastave. U mom višegodišnjem radu, kao učiteljica u razrednoj nastavi, suradnja sa školskom knjižničarkom prilično je utjecala na uspješnost organizacije nastavnog procesa i moje stručno usavršavanje. Kao sastavni dio ovog diplomskog rada navedeni su primjeri realiziranih nastavnih jedinica i različiti oblici rada nastali u suradnji sa školskom knjižničarkom u svrhu ostvarivanja nastavnog plana i programa, međupredmetne povezanosti i rasterećenja učenika. Primjere sam popratila autorskim fotografijama dječjih radova i fotografijama s različitih događanja. Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave može se realizirati na različite načine. Primjeri koje sam navela izdvojeni su primjeri iz osobne prakse. Glavni ciljevi ovakve suradnje su zainteresirati učenike za čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti. Moderna tehnologija „izgurala“ je knjigu u drugi plan. Čita se sve manje i to postaje problem s kojim se mi učitelji pokušavamo izboriti. Ljubav prema čitanju razvija se od „malih nogu“. Kreativnost učitelja i upotreba različitih metoda i oblika rada u nastavnom procesu izuzetno je važna, ali i timski rad svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa. Suvremena nastava zasniva se na suradnji i timskom radu, a jedna od njih je suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave.
Actions (login required)
|
View Item |