Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Uloga grupnog rada u obavljanju zadataka kod učenika španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Holi, Andrea. (2016). Uloga grupnog rada u obavljanju zadataka kod učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (579kB) | Preview

Abstract

Ovaj diplomski rad bavi se ulogom grupnog rada u obavljanju zadataka kod učenika španjolskog kao stranog jezika u hrvatskim školama. Suprotno frontalnom i individualnom radu, grupni rad omogućava učenicima učenje jezika u manjoj okolini unutar učionice, u kojoj im se pruža veća mogućnost verbalnog izražavanja, čime se potiču ne samo njihova kreativnost i sloboda što pridonosi boljim rezultatima, već se pritom izgrađuju jasniji međuljudski odnosi i potiče razumijevanje prema drugoj osobi, njegovoj kulturi i individualnim karakteristikama. Cilj ovog rada je ustanoviti uspješnost obavljanja zadatka u grupnom radu, ali također dati pregled učenikovih iskustava rješavanjem zadataka u takvoj okolini kako bi se rezultati mogli iskoristiti za stvaranje novih didaktičkih zaključaka u korist češćeg korištenja grupnog rada u nastavi španjolskog jezika. U prvom, teorijskom dijelu rada, izložit će se ključni pojmovi potrebni za razumijevanje potrebe za grupnim radom u nastavnoj sredini, definirat će se pojam grupnog rada, dati pregled aktivnosti koje se mogu koristiti za njegovo uspješno provođenje u razredu, te istaknuti posebnosti takvog načina rada u okviru nastavnikovih i učenikovih uloga u razredu. U drugom dijelu rada izložit će se rezultati istraživanja provedenog s 39 učenika srednje škole. Proces istraživanja uključivao je rješavanje aktivnosti u kojem je sudjelovalo nekoliko grupa i nekoliko učenika koji su zadatak rješavali samostalno te upitnik kojim se nastoji provjeriti stav učenika prema grupnom radu i aktivnosti koju su obavljali u grupnom radu kao dijelu istraživanja. Rezultati ukazuju na činjenicu da su učenici koji su radili u grupi ostvarili bolje rezultate kao i da obje skupine učenika pokazuju pozitivan stav prema ovoj vrsti organizacije aktivnosti.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: strani jezik, učenje i usvajanje, poučavanje, grupni rad, individualni rad
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana
Date Deposited: 07 Mar 2017 14:30
Last Modified: 07 Mar 2017 14:30
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8271

Actions (login required)

View Item View Item