Škvorc, Katarina.
(2018).
Sociologija kao nastavni predmet u hrvatskom i njemačkom školskom sustavu: usporedba sadržaja javnih planova i programa.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Sociology.
[mentor Lutze-Miculinić, Marija and Bošnjak, Zvonimir].
|
PDF
(Croatian)
Download (936kB) | Preview |
Abstract
U ovom se radu provodi usporedba tematskih cjelina koje se obraĎuju u sklopu nastavnog predmeta Sociologija s tematskim cjelinama iz njemačkih nastavnih predmeta Sozialkunde, Sozialwissenschaften, Politik- Gesellschaft- Wirtschaft i Gemeinschaftskunde. Prije usporedbe daje se kratki pregled o položaju sociologije u suvremenom društvu, kako u hrvatskom tako i u njemačkom društvu. Potom se analizira položaj sociologije u hrvatskom školskom sustavu te se naglasak stavlja na analizu tematskih cjelina u udžbeniku Nenada Fanuka iz Sociologije za srednje škole. Nakon analize hrvatske Sociologije, naglasak se stavlja na njemački školski sustav i pet nastavnih predmeta koje se može nazvati ekvivalentima za hrvatsku verziju nastavnoga predmeta Sociologija. Detaljnom usporedbom prikazana je zastupljenost tematskih cjelina nastavnog predmeta Sociologija u programima njemačkih nastavnih predmeta. Na kraju rada osmišljen je tzv. integrativni radni model u kojem su objedinjeni pozitivni elementi iz hrvatskog i njemačkog školskog sustava. Ovim se radom želi pokazati kako postoji prostor za poboljšanje sadržaja koji se obraĎuje u sklopu nastavnog predmeta Sociologija u Hrvatskoj.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Sociology, Comparison, Contents, Education System in Germany. |
Subjects: | German language and literature Sociology |
Departments: | Department of German Language and Literature Department of Sociology |
Supervisor: | Lutze-Miculinić, Marija and Bošnjak, Zvonimir |
Date Deposited: | 26 Sep 2018 14:42 |
Last Modified: | 26 Sep 2018 14:42 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10215 |
Actions (login required)
View Item |