Kondres, Lana.
  
(2018).
Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika.
    Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Information Science. 
    [mentor Anđel, Maja and Kocijan, Kristina].
  
  
| 
              
PDF
(Croatian) 
 - Registered users only
 Download (2MB) | Request a copy  | 
          
Abstract
Cilj ovog rada je istražiti učinkovitost mobilne tehnologije u nastavi njemačkog jezika. Primjena mobilne tehnologije u svrhu učenja naziva se m-učenjem. Ono je evoluiralo iz e-učenja, pojma koji se ponajprije predstavlja u radu, te se daju njegove definicije i povijesni pregled. Zatim se dublje ulazi u pojam m-učenja, njegovih definicija, prednosti i nedostataka na temelju postojećih istraživanja, položaj hrvatskih škola u odnosu na uvođenje mobilne tehnologije i način na koji m-učenje školama može pomoći kod tehnoloških nedostataka. Kao primjer alata za m-učenje predstavljen je web-alat Kahoot!, koji je korišten u svrhu istraživačkog dijela rada, a služi za izradu kvizova koji se mogu primijeniti u nastavi. Osim pregleda funkcionalnosti alata i njegovih načina primjene u nastavi, na temelju neurodidaktičkih spoznaja objašnjeno je na koji način princip igranja pomoću Kahoota! može pomoći u usvajanju znanja. Cilj istraživačkog dijela rada bio je saznati kako primjena mobilne tehnologije utječe na doživljaj nastave i uspjeh u učenju. U tu svrhu provedeno je istraživanje u prvim razredima opće gimnazije, kod kojih su se u jednom razredu koristile tradicionalne metode poučavanja, a u drugom mobilna tehnologija za prijenos znanja. Obje skupine obradile su jednu nastavnu cjelinu, a učenicima obiju skupina se prije i poslije obrade mjerilo znanje pomoću testova. Također su pomoću upitnika u više navrata prikupljani podaci o stavovima učenika o nastavi kako bi se utvrdila njihova motivacija. Na kraju je na temelju prikupljenih podataka napravljena usporedba između dvaju skupina kako bi se utvrdilo koja je ostvarila bolje rezultate.
| Item Type: | Diploma Thesis | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | m-učenje, mobilno učenje, Kahoot, GSRS, njemački jezik, motivacija, igre u nastavi | 
| Subjects: | German language and literature Information sciences  | 
        
| Departments: | Department of German Language and Literature Department of Information Science  | 
        
| Supervisor: | Anđel, Maja and Kocijan, Kristina | 
| Date Deposited: | 02 Nov 2018 11:31 | 
| Last Modified: | 02 Nov 2018 11:31 | 
| URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10388 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        View Item | 


 Statistics
 Statistics