Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Kondres, Lana. (2018). Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Information Science. [mentor Anđel, Maja and Kocijan, Kristina].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (2MB) | Request a copy

Abstract

Cilj ovog rada je istražiti učinkovitost mobilne tehnologije u nastavi njemačkog jezika. Primjena mobilne tehnologije u svrhu učenja naziva se m-učenjem. Ono je evoluiralo iz e-učenja, pojma koji se ponajprije predstavlja u radu, te se daju njegove definicije i povijesni pregled. Zatim se dublje ulazi u pojam m-učenja, njegovih definicija, prednosti i nedostataka na temelju postojećih istraživanja, položaj hrvatskih škola u odnosu na uvođenje mobilne tehnologije i način na koji m-učenje školama može pomoći kod tehnoloških nedostataka. Kao primjer alata za m-učenje predstavljen je web-alat Kahoot!, koji je korišten u svrhu istraživačkog dijela rada, a služi za izradu kvizova koji se mogu primijeniti u nastavi. Osim pregleda funkcionalnosti alata i njegovih načina primjene u nastavi, na temelju neurodidaktičkih spoznaja objašnjeno je na koji način princip igranja pomoću Kahoota! može pomoći u usvajanju znanja. Cilj istraživačkog dijela rada bio je saznati kako primjena mobilne tehnologije utječe na doživljaj nastave i uspjeh u učenju. U tu svrhu provedeno je istraživanje u prvim razredima opće gimnazije, kod kojih su se u jednom razredu koristile tradicionalne metode poučavanja, a u drugom mobilna tehnologija za prijenos znanja. Obje skupine obradile su jednu nastavnu cjelinu, a učenicima obiju skupina se prije i poslije obrade mjerilo znanje pomoću testova. Također su pomoću upitnika u više navrata prikupljani podaci o stavovima učenika o nastavi kako bi se utvrdila njihova motivacija. Na kraju je na temelju prikupljenih podataka napravljena usporedba između dvaju skupina kako bi se utvrdilo koja je ostvarila bolje rezultate.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: m-učenje, mobilno učenje, Kahoot, GSRS, njemački jezik, motivacija, igre u nastavi
Subjects: German language and literature
Information sciences
Departments: Department of German Language and Literature
Department of Information Science
Supervisor: Anđel, Maja and Kocijan, Kristina
Date Deposited: 02 Nov 2018 11:31
Last Modified: 02 Nov 2018 11:31
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10388

Actions (login required)

View Item View Item