Cvitković, Tea. (2018). Nizozemski neologizmi u tekstnoj vrsti reklamnih poruka. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature. [mentor Turković, Slađan].
|
PDF
(Croatian)
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Mediji svakodnevno sudjeluju u oblikovanju naših interesa i naše zbilje. No osim što nas obavještavaju o događanjima u svijetu oko nas, oni ujedno zbog brojnih praktičnih i pomodnih razloga, uvode nove pojmove koji se veoma brzo šire jezičnom zajednicom. Činjenica je da su reklamne poruke idealan podij za predstavljanje novih proizvoda, pa tako i raznoraznih neologizama, i kad je riječ o već postojećim i kad je riječ o onima koji su stvoreni isključivo za potrebe određene reklamne poruke. No je li riječ samo o jednokratnim pojavama ili trajnim leksičkim inovacijama? To je pitanje na koje se u ovome radu pokušava naći odgovor. Teorijski dio rada bavi se samim pojmom neologizam, problematikom povezanom s definicijom i opsegom toga pojma te reklamnim porukama odnosno njihovim značajkama i posebnostima unutar jezičnoga diskursa. U praktičnome se dijelu analizom najpopularnijih nizozemskih reklamnih poruka nominiranih za nagradu Gouden Loeki u razdoblju od 1995. do 2018. godine želi ustanoviti koliki je ustvari broj neologizama u reklamnim porukama i ima li među njima anglizama te u kolikom se broju oni pojavljuju.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | leksičke inovacije, neologizmi, anglizmi, reklamne poruke |
Subjects: | German language and literature Dutch studies |
Departments: | Department of German Language and Literature |
Supervisor: | Turković, Slađan |
Date Deposited: | 18 Dec 2018 10:19 |
Last Modified: | 25 Dec 2018 17:51 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10734 |
Actions (login required)
View Item |