Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Nizozemski neologizmi u tekstnoj vrsti reklamnih poruka

Downloads

Downloads per month over past year

Cvitković, Tea. (2018). Nizozemski neologizmi u tekstnoj vrsti reklamnih poruka. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature. [mentor Turković, Slađan].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Mediji svakodnevno sudjeluju u oblikovanju naših interesa i naše zbilje. No osim što nas obavještavaju o događanjima u svijetu oko nas, oni ujedno zbog brojnih praktičnih i pomodnih razloga, uvode nove pojmove koji se veoma brzo šire jezičnom zajednicom. Činjenica je da su reklamne poruke idealan podij za predstavljanje novih proizvoda, pa tako i raznoraznih neologizama, i kad je riječ o već postojećim i kad je riječ o onima koji su stvoreni isključivo za potrebe određene reklamne poruke. No je li riječ samo o jednokratnim pojavama ili trajnim leksičkim inovacijama? To je pitanje na koje se u ovome radu pokušava naći odgovor. Teorijski dio rada bavi se samim pojmom neologizam, problematikom povezanom s definicijom i opsegom toga pojma te reklamnim porukama odnosno njihovim značajkama i posebnostima unutar jezičnoga diskursa. U praktičnome se dijelu analizom najpopularnijih nizozemskih reklamnih poruka nominiranih za nagradu Gouden Loeki u razdoblju od 1995. do 2018. godine želi ustanoviti koliki je ustvari broj neologizama u reklamnim porukama i ima li među njima anglizama te u kolikom se broju oni pojavljuju.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: leksičke inovacije, neologizmi, anglizmi, reklamne poruke
Subjects: German language and literature
Dutch studies
Departments: Department of German Language and Literature
Supervisor: Turković, Slađan
Date Deposited: 18 Dec 2018 10:19
Last Modified: 25 Dec 2018 17:51
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10734

Actions (login required)

View Item View Item