Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Strategije učenja vokabulara španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika: uloga razine znanja i dobi

Downloads

Downloads per month over past year

Glasnović, Ana. (2017). Strategije učenja vokabulara španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika: uloga razine znanja i dobi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Ovaj rad proučava strategije učenja vokabulara hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika, te njihov odnos s razinom znanja i dobi. U teorijskom dijelu rada govori se o lingvističkim i psiholingvističkim aspektima vezanima uz temu našeg istraživanja. Nastoje se opisati pojmovi vezani uz vokabular, leksička kompetencija, teorije i načini usvajanja vokabulara stranog jezika. Posebice se opisuje područje našeg užeg interesa, strategije učenja vokabulara, gdje navodimo značajne definicije, karakteristike i kategorizacije spomenutih strategija. Drugi dio rada sastoji se od opisa istraživanja provedenog nad 105 hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika različite razine znanja i dobi. Rezultati kvantitativne analize pokazali su da učenici većinom znaju što su to strategije učenja vokabulara, smatraju ih iznimno korisnima, ali nikad nisu bili podučavani koje strategije koristiti i na koji način. Također, pokazalo se da učenici u prosjeku ne planiraju svoj proces učenja. Utvrđeno je da pri učenju vokabulara najčešće koriste socijalne i metakognitivne strategije, a najrjeđe afektivne. Razina znanja nije se pokazala kao značajan faktor u korištenju strategija vokabulara budući da učenici jednako koriste sve tipove strategija bez obzira na razinu znanja. Međutim, utvrđeno je da je dob povezana s učestalošću korištenja strategija, odnosno da stariji učenici češće koriste strategije od mlađih učenika.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: strategije učenja vokabulara, hrvatski učenici, španjolski jezik, razina znanja, dob
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 04 Feb 2019 12:51
Last Modified: 04 Feb 2019 12:51
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10826

Actions (login required)

View Item View Item