Jugović Lončarić, Tajana.
(2018).
Stavovi hrvatskih učenika srednjih škola prema nastavi španjolskog kao stranog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Abstract
Ovaj se diplomski rad bavi stavovima hrvatskih učenika srednjih škola prema nastavi španjolskog kao stranog jezika. U današnje se vrijeme nastoje utvrditi stavovi učenika prema
nastavi s ciljem njezina unapređenja i postizanja zadovoljstva svih subjekata koji sudjeluju u tom procesu. Budući da je cilj moderne nastave stranih jezika osposobiti učenika za komunikaciju, na početku rada govori se kakva bi ona trebala biti kako bi se komunikacijski čin smatrao uspješnim. Zatim se daje uvid u suvremene pristupe u nastavi stranih jezika – komunikacijski pristup i pristup usmjeren na djelovanje – kojima se teži pomoći učeniku da
razvije svoju samostalnost u učenju i korištenju stranog jezika. U nastavku se razmatra učionica kao specifični socijalni kontekst u poučavanju i učenju stranih jezika te način na koji se u njoj ponašaju sudionici tog procesa. U teorijskom se dijelu razmatraju odabrani elementi navedenog
procesa, a zatim se istraživanjem provjerava u kojoj ih mjeri učenici zapravo smatraju motivirajućima odnosno demotivirajućima. Cilj je istraživanja dobiti uvid u stavove učenika o nastavi španjolskog kao stranog jezika. Prikupljanjem podataka koji sadrže mišljenje isključivo
samih učenika i analizom dobivenih rezultata nastoji se doći do korisnih informacija koje profesori, gledano iz svoje perspektive, često ne osvješćuju. Očekuje se da će se doći do zaključka o tome na koji način poboljšati nastavu španjolskog kao stranog jezika u budućnosti.
Actions (login required)
|
View Item |