Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Uporaba društveno-afektivnih strategija kod studenata španjolskog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Ćaćić-Tić, Marina. (2018). Uporaba društveno-afektivnih strategija kod studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (749kB) | Preview

Abstract

U ovom radu obrađuju se dvije vrste strategija učenja prema Oxford (1990), a to su afektivne i društvene strategije koje uvelike mogu utjecati na uspjeh u učenju određenoga jezika. Opisuju se različite definicije i tipologije kako bi se usporedio njihov tretman u djelima različitih autora. Također se spominju pokušaji uključivanja strategija i njihova treninga u obrazovni proces. Analiziraju se različita istraživanja koja su proveli stručnjaci u području poučavanja i učenja jezika i koja predstavljaju uvod u vlastito istraživanje provedeno među 114 sudionika. Sudionici su studenti španjolskoga kao stranog jezika različitih godina studija te se na temelju njihovih odgovora u upitniku pokušalo istražiti koje vrste društvenih i afektivnih strategija upotrebljavaju te koliko često, kakvo je njihovo iskustvo sa spomenutim strategijama tijekom obrazovanja i koje bi prijedloge mogli dati s ciljem boljeg uključivanja strategija u fakultetsko obrazovanje. Rezultati pokazuju da studenti koriste različite strategije tijekom učenja, ali o rijetkima su čuli ili učili tijekom svojega obrazovanja.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: strategije učenja, afektivne i društvene strategije, trening strategija, uporaba strategija
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 11 Feb 2019 09:53
Last Modified: 11 Feb 2019 09:53
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10875

Actions (login required)

View Item View Item