Ćaćić-Tić, Marina.
(2018).
Uporaba društveno-afektivnih strategija kod studenata španjolskog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Abstract
U ovom radu obrađuju se dvije vrste strategija učenja prema Oxford (1990), a to su afektivne i društvene strategije koje uvelike mogu utjecati na uspjeh u učenju određenoga
jezika. Opisuju se različite definicije i tipologije kako bi se usporedio njihov tretman u djelima različitih autora. Također se spominju pokušaji uključivanja strategija i njihova treninga u obrazovni proces. Analiziraju se različita istraživanja koja su proveli stručnjaci u
području poučavanja i učenja jezika i koja predstavljaju uvod u vlastito istraživanje provedeno među 114 sudionika. Sudionici su studenti španjolskoga kao stranog jezika
različitih godina studija te se na temelju njihovih odgovora u upitniku pokušalo istražiti koje vrste društvenih i afektivnih strategija upotrebljavaju te koliko često, kakvo je njihovo iskustvo sa spomenutim strategijama tijekom obrazovanja i koje bi prijedloge mogli dati s ciljem boljeg uključivanja strategija u fakultetsko obrazovanje. Rezultati pokazuju da studenti koriste različite strategije tijekom učenja, ali o rijetkima su čuli ili učili tijekom svojega obrazovanja.
Actions (login required)
|
View Item |