Konsuo, Marija. (2018). Strategije čitanja i njihova uporaba kod učenika španjolskog jezika u srednjoj školi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
PDF
(Español)
- Registered users only
Download (2MB) | Request a copy |
Abstract
Važnu ulogu u svakodnevnom životu i obrazovanju u materinskom, ali i u stranom jeziku ima vještina čitanja. U ovladavanju tom vještinom osobito su važne strategije čitanja. Stoga smo ovaj rad posvetili upotrebi kognitivnih i metakognitivnih strategija čitanja na stranom (španjolskom) jeziku. Zanimalo nas je kako učenici srednje škole percipiraju vlastitu upotrebu strategija u čitanju. Ujedno smo nastojali ustanoviti postoje li razlike u upotrebi strategija čitanja između učenika prvih, drugih i trećih razreda srednje škole. Istraživački instrument korišten u ovom istraživanju je upitnik. Rezultati pokazuju da ispitivani učenici percipiraju da rijetko čitaju. Analiza rezultata pokazuje da se ispitanice češće koriste ispitivanim strategijama od ispitanika. Ujedno se pokazalo da učenici koji više čitaju češće upotrebljavaju ispitivane strategije. No, nisu ustanovljene značajnije razlike u upotrebi strategija čitanja učenika prvog, drugog i trećeg razreda.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vještina čitanja, čitanje s razumijevanjem, čitanje na stranom jeziku, strategije čitanja, poučavanje strategijskom čitanju |
Subjects: | Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature |
Departments: | Department of Roman Languages and Literature |
Supervisor: | Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata |
Date Deposited: | 13 Feb 2019 13:37 |
Last Modified: | 13 Feb 2019 13:37 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10913 |
Actions (login required)
View Item |