Arnautov, Sanja.
(2018).
Stav hrvatskih profesora španjolskog kao stranog jezika prema ispravljanju pogrešaka u usmenom izražavanju.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Abstract
Ispravljanje pogrešaka sastavni je dio svakog nastavnog procesa i kao takvo uvelike utječe na učenika, zbog čega je važno da svaki nastavnik zna i može odrediti kada, kako i što ispravljati. Pogreška se definira kao odstupanje od pravila ciljnog jezika, a sa stajališta profesora učenička pogreška je bilo kakva njegova reakcija na učenikovu izjavu koju on opovrgava, koju mora preoblikovati ili zatražiti njezin ispravak. Ovim radom željeli su se istražiti stavovi profesora prema ispravljanju učeničkih usmenih pogrešaka. U prvom, teorijskom dijelu objasnilo se kako se razvijalo poimanje i ispravljanje pogrešaka kroz povijest usvajanja jezika. Također, predstavile su se vrste pogrešaka te način i tehnike ispravljanja pogrešaka. U drugom dijelu predstavilo se istraživanje koje se provelo među hrvatskim profesorima španjolskog kao stranog jezika o njihovim stavovima vezanim za ispravljanje pogrešaka u usmenom izražavanju.
Actions (login required)
|
View Item |