Žgela, Iva.
(2018).
Usvajanje člana kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Abstract
U teorijskom dijelu rada prikazuju se gramatičke karakteristike članova, odnosno najosnovnija uporaba i vrijednosti, kao i karakteristike gramatičke kategorije određenosti i neodređenosti te način izražavanja iste u hrvatskom jeziku. Zatim se uvode najvažniji pojmovi
u suvremenoj nastavi, komunikativna kompetencija i komunikativni pristup. Također se objašnjavaju tri najistaknutija modela analize procesa učenja stranog jezika u okviru primijenjene lingvistike: kontrastivna analiza, analiza pogrešaka i međujezik. Naposljetku se
govori o konceptu pogreške te o njenom ispravljanju i vrednovanju. Kao uvod u istraživački dio rada predstavljaju se različiti načini klasifikacije pogrešaka te se daje pregled relevantnih istraživanja. U istraživanju se predstavljaju rezultati analize pogrešaka u korpusu koji sačinjavaju pismeni radovi hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika na razinama A2 i C1. Analiza je
usmjerena na vrste pogrešaka pri uporabi članova i na najproblematičnije uporabe i vrijednosti kod hrvatskih učenika. Rezultati se uspoređuju s prethodnim istraživanjima kako bi se utvrdilo postoje li pravilnosti s obzirom na učestalost određenih pogreški pri uporabi članova kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika.
Actions (login required)
|
View Item |