Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Pedagoški aspekti cyberbullyinga na društvenim mrežama

Downloads

Downloads per month over past year

Šakota, Irena. (2018). Pedagoški aspekti cyberbullyinga na društvenim mrežama. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Car, Sandra].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Oduvijek je komunikacija bila osnovno sredstvo pojedinca za sporazumijevanje i suživot u društvu i prirodi. Napretkom te komunikacije i uvelike su se mijenjali i međusobni odnos. Možemo reći da nijedan oblik komunikacije nije izazvao tako drastične utjecaje i promjene kao pojava informacijsko-komunikacijske tehnologije. Pojava interneta odredila je i pravce u kojem ide napredak društva i svijeta, ali i pravac u kojem se razvija identitet pojedinca. Sa sigurnošću možemo potvrditi da je on ušao u srž međuljudskih odnosa i da ništa više neće biti isto. Zbog svojih karakteristika, koje ćemo navest u daljnjem tekstu, nasilje na društvenim mrežama je postalo lako dostupno i kreativno oružje za iskazivanje raznih oblika vrijeđanja, agresije i napada. Cyberbullying također za sobom ostavlja mnogo trajniji i dublji trag s obzirom da je, za razliku od verbalnog nasilja, online uvredu mnogo teže ukloniti ili zaboraviti. Cilj je ovog rada pobliže prikazati što je to online nasilje, odnosno cyberbullying, te kako se razlikuje od tradicionalnog nasilja. Nadalje, cilj je istražiti što mogu učiniti škola, roditelji i nadležne institucije da bi se što uspješnije borili protiv ove vrste nasilja i preventivno djelovali na njegovu pojavu. Naposljetku, pokušali smo dobiti uvid u to kako se zagrebački pedagozi uključuju u temu cyberbullyinga i na koji način educiraju učenike te surađuju s roditeljima i ostatkom učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Car, Sandra
Date Deposited: 21 Feb 2019 10:52
Last Modified: 21 Feb 2019 10:52
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10963

Actions (login required)

View Item View Item