Hlebec, Mateja.
(2018).
Film kao metodičko sredstvo odgoja i obrazovanja i načini njegove upotrebe u nastavi filozofije.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Philosophy
Department of German Language and Literature.
[mentor Raunić, Raul].
|
PDF
(Croatian)
Download (848kB) | Preview |
Abstract
Rad Film kao metodičko sredstvo odgoja i obrazovanja i načini njegove upotrebe u nastavi filozofije prikazuje ulogu medija odnosno filma u nastavi filozofije. U središtu nastave filozofije uvijek je odreĎeni problem kojeg učenici trebaju riješiti. Kako bi izbjegao suhoparno korištenje udžbenika, nastavnik za predstavljanje nekog problema može koristiti film koji će učenike suptilno, ali na živopisan način uvesti u problem. Korištenjem filma i pravilno postavljenim zadacima uz film nastavnik potiče imaginaciju kod učenika. Imaginacija je nužna pretpostavka za rješavanje bilo kojeg znanstvenog, filozofskog ili svakodnevnog problema. Time se učenici potiču na samostalno razmišljanje i traženje rješenja, čime se razvija njihova sposobnost refleksije te kritičkog mišljenja, kao i sposobnost argumentiranog raspravljanja o problemu. Korištenjem medija u nastavi nastavnik može lakše pridobiti pažnju učenika, a poticanjem imaginacije pri rješavanju problema ostvaruje ciljeve i zadaće nastave filozofije koja učenike treba oblikovati u samostalne, kreativne individue te ih pripremiti za samostalno rješavanje ozbiljnih svakodnevnih problema.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | imaginacija, mediji, nastava, film |
Subjects: | Philosophy German language and literature |
Departments: | Department of Philosophy Department of German Language and Literature |
Supervisor: | Raunić, Raul |
Date Deposited: | 07 May 2019 11:40 |
Last Modified: | 07 May 2019 11:40 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/11245 |
Actions (login required)
View Item |