Severinac, Ana.
(2003).
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Psychology.
[mentor Arambašić, Lidija].
Abstract
U ovom smo istraživanju željeli provjeriti kakvi su stavovi prema matematici i koliko se matematike boje učenici srednjih škola različitog usmjerenja. U istraživanju je sudjelovalo 510 mladića i djevojaka, učenika jezičnih i prirodoslovno-matematičke gimnazije. Provjerena je povezanost stavova o matematici i straha od matematike, kao i razlike u stavovima o matematici i strahu od matematike kod mladića i djevojaka, učenika različitih usmjerenja. Rezultati istraživanja pokazali su kako postoji značajna negativna korelacija između stavova o matematici i straha od matematike (Ã�Â� = -0.48) kod učenika jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja. Učenici sa pozitivnijim stavom prema matematici imaju manje izražen strah od matematike. Učenici prirodoslovno-matematičkog usmjerenja imaju značajno pozitivnije stavove prema matematici od učenika jezičnog usmjerenja (F = 140.95; p = 0.00). Također, učenici jezičnog usmjerenja značajno se više boje matematike od učenika prirodoslovno-matematičkog usmjerenja (F = 43.15; p = 0.00). Pokazalo se da se djevojke značajno više boje matematike od mladića (F = 5.86; p = 0.02). Interakcije nisu statistički značajne.
Actions (login required)
|
View Item |