Maltarić, Ana.
(2013).
Le métalangage grammatical en classe de français langue étrangere.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Damić Bohač, Darja].
Abstract
Tema ovog rada je gramatički metajezik na satu francuskog kao stranog jezika. Zanima nas koje metajezične pojmove učenici moraju usvojiti na temeljnom stupnju, to jest na stupnju A (temeljni korisnik) prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike i također na koji način ti pojmovi mogu biti obrađeni na satu francuskog kao stranog jezika. Predstavili smo nekoliko definicija pojma gramatički metajezik i prikazali smo različite metodologije u poučavanju francuskog kao stranog jezika kako bismo vidjeli gdje je mjesto poučavanju gramatičkih sadržaja i koji je položaj gramatičkog metajezika u tom poučavanju.
U drugom dijelu rada predstavili smo Zajednički europski referentni okvir za jezike. Taj dokument je objavilo Vijeće Europe 2001. godine te je on danas temelj u poučavanju i učenju stranih jezika.
Također, analizirali smo gramatički metajezik u metodi Le Mag’ koja se koristi u nekim osnovnim školama u Zagrebu. Pokazali smo koju stručnu terminologiju učenici moraju naučiti i na koji način ta terminologija može biti obrađena.
Na kraju smo objasnili kako ponavljanje može postati sredstvo koje pomaže ostvarivanju ciljeva na nastavi francuskog kao stranog jezika.
Actions (login required)
|
View Item |