Žufić, Martina.
(2013).
Français Langue d’Intégration.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Franić, Ivana].
Abstract
Cilj ovog rada je proučavanje i predstavljanje pojma FLI-a (Francuski jezik integracije), novog načina podučavanja francuskog jezika za imigrante. Francuski jezik integracije nije samo didaktička metoda, već i «jezik-horizont» koji bi trebao olakšati građansku, socijalnu i ekonomsku integraciju. Radi se o potpuno novom pojmu u Francuskoj, te se možemo zapitati želi li država kontrolirati integraciju, ili je samo olakšati i učiniti ugodnijom za imigrante.
U članku posvećenom Francuskom jeziku integracije, pročitali smo da imigranti uče francuski kako bi postali Francuzi. Sumnjamo da ima imigranata koji bi željeli izgubiti svoj vlastiti identitet. Željeli bismo saznati u kojoj mjeri FLI odgovara stvarnim potrebama njih samih. Prema Le Français dans le monde14, imigranti u Francuskoj će imati velike koristi od FLI-a, kompletnog i cjelovitog programa za usavršavanje znanja francuskog.
S ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju, postavlja se mnogo novih pitanja. Jedno je od njih zasigurno i otvaranje granica imigrantima. Možda će i Hrvatska uskoro biti suočena s mnogobrojnim izazovima integracije. Nadamo se da ćemo ovim radom predstaviti novu metodu u podučavanju i možda otvoriti debatu o pitanjima integracije, gdje jezična integracija igra nezaobilaznu ulogu.
Actions (login required)
|
View Item |