Šuštić, Kristina.
(2014).
Ludički element u podučavanju španjolskog kao stranog jezika s odraslima.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Abstract
Ovaj radi bavi se upotrebom didaktičkih igara u procesu poučavanja i učenja španjolskog kao stranog jezika s odraslim učenicima. Cilj rada je pokazati da ludičke aktivnosti trebaju biti sastavni dio nastave s odraslim učenicima, jer pridonose procesu učenja čineći ga dinamičnim i učenicima i profesoru. Prvi dio rada je teorijski okvir koji se bavi uporabom didaktičkih igara, njihovom poviješću i klasifikacijom. U tom dijelu predstavljen je i komunikacijski pristup koji se primjenjuje u suvremenoj nastavi stranih jezika i unutar kojeg se ludičke aktivnosti imaju značajno mjesto. U drugom dijelu radu, teorijske spoznaje primijenjene su u praksi. Provedeno je istraživanje u obliku ankete s hrvatskim profesorima španjolskog kao stranog jezika koji rade s odraslim učenicima. Cilj istraživanja bio prikupiti podatke o stavovima nastavnika o ludičkim aktivnostima, ali i provjeriti kojim aktivnostimasu skloniji, u kojem dijelu sata ih koriste i koliko često. U trećem i posljednjem dijelu rada prikazan je prijedlog četiri ludičke aktivnosti koje se mogu koristiti u nastavi s odraslim učenicima kako bi se stvorilo kreativnije, zabavnije i produktivnijenastavno okruženje.
Actions (login required)
|
View Item |