Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Ludički element u podučavanju i usvajanju španjolskog kao stranog jezika kod odraslih od 25 godina nadalje

Downloads

Downloads per month over past year

Tisaj, Antonija. (2014). Ludički element u podučavanju i usvajanju španjolskog kao stranog jezika kod odraslih od 25 godina nadalje. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].

[img] PDF (Español) - Unpublished version (manuscript) - Registered users only
Download (323kB) | Request a copy

Abstract

Ovaj rad bavi se ludičkom komponentom u procesu podučavanja i usvajanja španjolskog kao stranog jezika kod odraslih od 25 godina nadalje. Cilj je rada pokazati važnost igara u podučavanju španjolskog kao stranog jezika. Prvi dio rada bavi se komunikativnim pristupom koji predlaže igru kao važan element u nastavi. Također se daje povijesni pregled igara te se razlažu prednosti i nedostaci korištenja igara u nastavi. Prednosti igara velikim se dijelom podudaraju s temeljnim principima komunikativnog pristupa podučavanja stranih jezika. Nadalje, rad se bavi klasifikacijom igara i smjernicama za njihovu pripremu kako bi rad s njima na nastavi bio uspješan. Na kraju se navode karakteristike i stavovi odraslih učenika pri učenju i usvajanju stranog jezika. Drugi dio rada bavi se analizom igara koje se pojavljuju o seriji udžbenika Prisma. Najprije se detaljno predstavlja svaka pojedina igra, a zatim se one analiziraju prema kriterijima koji se baziraju na prednostima igara obrazloženima u teorijskom dijelu rada. Analizira se također omogućuju li igre iz navedene serije udžbenika stvaranje komunikativne situacije na satu, što je ujedno i glavni cilj današnje nastave stranog jezika. Na kraju rada analizi se podvrgava i broj igara koji se pojavljuje u svakom pojedinom udžbeniku.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: igra, ludički elementi, povijest igara, komunikativni pristup, prednosti i nedostaci igara, karakteristike odraslih učenika
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana
Date Deposited: 21 Oct 2014 10:52
Last Modified: 02 Dec 2016 12:58
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/4822

Actions (login required)

View Item View Item