Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Utilité du jeu de rôle pour la communication en situation réelle

Downloads

Downloads per month over past year

Novak, Irena. (2014). Utilité du jeu de rôle pour la communication en situation réelle. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Franić, Ivana and Vrhovac, Yvonne].

[img]
Preview
PDF (French) - Unpublished version (manuscript)
Download (494kB) | Preview

Abstract

Kroz ovu temu nastojat će se prikazati korisnost igre, konkretnije igre uloga, u nastavi francuskog jezika. Naime, sedamdesete godine dvadesetog stoljeća bile su veoma bitne u didaktici stranih jezika kada se pojavljuje komunikacijski pristup kojemu je težište na komunikaciji, umjesto na samoj gramatici. U središtu nastavnog procesa nalaze se učenici i njihove jezične potrebe. Cilj ovako usmjere nastave jest da učenik postane spreman za stvarnu komunikaciju koristeći se jezikom cilja. Igra, koja će biti detaljno objašnjena u nastavku rada, jedna je od primarnih potreba svakog djeteta, koje god ono dobi bilo, te jedan od najvažnijih elemenata učenja stranog jezika. Putem igre učenik komunicira s razrednim kolegama, zabavlja se te jezik koristi na prirodan način. Ona je ujedno motivirajuća aktivnost koja pomaže u stvaranju ugodne atmosfere, Igra se u nastavi stranog jezika više ne koristi kao sredstvo za zabavu do kraja školskog sata već ima i svoju didaktičku vrijednost. Igra učenicima pomaže u senzibilizaciji za strani jezik, potiče socijalizaciju, razvija maštu, jača samopouzdanje, obogaćuje rječnik, razvija ljubav prema stranom jeziku, osposobljava djecu za aktivno korištenje stranog jezika, razvija intelektualne osobine itd. Poglavlja koja slijede upravo su o igri uloga na satu stranog jezika te provejra njene korisnosti. Igra uloga je simulacija koja omogućava učenicima da slobodno komuniciraju u stvarnim situacijama. Pri ovom radu polazi se od hipoteze da je upravo ta igra učenicima korisna da bi jednog dana mogli bez straha komunicirati u stvarnoj situaciji u kojoj se koristi jezik cilj. Korisnost igre uloga te mišljenje o istom provjerena je na temelju pet sati opservacija pri kojima su učenici igrali igru uloga te na analizi upitnika kojeg su ispunili. Transkripcije, pitanja iz upitnika kao i odgovori učenika analizirani su i potkrijepljeni stručnom literaturom u poglavlju broj 8 koje predstavlja najvažniji dio vezan uz temu rada. U jednoj rečenici možemo zaključiti da ono što se uči s veseljem lakše se nauči i duže zadržava u pamćenju.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: igre uloga, učenje francuskog jezika, korisnost
Subjects: Romance languages and literatures > French language and literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Franić, Ivana and Vrhovac, Yvonne
Date Deposited: 16 Jun 2015 12:29
Last Modified: 02 Dec 2016 12:53
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5184

Actions (login required)

View Item View Item