Novak, Tijana. (2013). Uloga vokabulara na razini B1 prema ZEROJ-u procesu poučavanja i učenja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (422kB) | Request a copy |
Abstract
Osnovni je cilj učenja stranih jezika poboljšanje komunikacijske kompetencije. Jedan od najvažnijih čimbenika za njezino ostvarenje jest razvoj leksičke kompetencije. Stoga smo si u zadatak dali ispitati na koje se načine danas postiže razvijanje leksičke kompetencije u podučavanju španjolskog kao stranog jezika. Cilj ovoga rada jest analiza obrade vokabulara u didaktici španjolskog kao stranog jezika na razini B1 prema ZEROJ-u. Ona počiva na proučavanju određenog uzorka recentno objavljenih udžbenika. U ovome radu nastojimo istražiti moguće oblike podučavanja/učenja vokabulara na razini B1. Kako bismo ostvarili taj cilj, analiziraju se različiti aspekti: tehnike predstavljanja vokabulara, vježbe za obrađivanje vokabulara, odnos leksičke i ostalih jezičnih komponenti, uporaba različitih vještina, strategije učenja koje se koriste kod usvajanja vokabulara, ponavljanje i obnavljanje vokabulara, značaj autoevaluacije, vrste aktivnosti, itd. Ova je analiza potvrdila da se leksička komponenta smatra jednim od temeljnih čimbenika koji omogućavaju postizanje komunikacijske kompetencije zbog čega se vokabular predstavlja i obrađuje na raznovrsne načine.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | komunikacijska kompetencija, leksička kompetencija, poučavanje vokabulara, ZEROJ, udžbenici španjolskog kao stranog jezika |
Subjects: | Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature |
Departments: | Department of Roman Languages and Literature |
Supervisor: | Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana |
Date Deposited: | 13 May 2015 12:04 |
Last Modified: | 13 May 2015 12:04 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5258 |
Actions (login required)
View Item |