Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Podučavanje osnovnog španjolskog vokabulara A1 stupnja u okviru dječjeg svijeta djece od 8 do 12 godina kroz didaktičke igre

Downloads

Downloads per month over past year

Primorac, Viktorija. (2013). Podučavanje osnovnog španjolskog vokabulara A1 stupnja u okviru dječjeg svijeta djece od 8 do 12 godina kroz didaktičke igre. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (3MB) | Request a copy

Abstract

Budući da je podučavanje španjolskog jezika djece mlađe od 12 godina još uvijek vrlo rijetko prisutno u hrvatskim osnovnim školama i jezičnim centrima, uz očit problem nedostatka didaktičkih materijala domaćih autora posvećenih upravo najmlađim uzrastima, ovaj rad nudi različite prijedloge didaktičkih igara koje se mogu realizirati unutar nastave s ciljem podučavanja osnovnog vokabulara A1 stupnja, ali i buđenja interesa i motivacije naših najmlađih učenika za učenje španjolskog jezika. Teorijski dio rada daje osnovni uvid u proces podučavanja španjolskog jezika djece i proces učenja u ranoj životnoj dobi te daje odgovore na pitanja kako podučavati djecu, postići motivaciju u nastavi kao i kako izbjeći moguće probleme podučavanja putem zadaća i aktivnosti s elementima igre u nastavi te kako ih što uspješnije ostvariti. Praktični dio rada sadrži različite prijedloge didaktičkih igara podijeljenih s obzirom na dob učenika i vrstu igara (igre riječi, fizičke igre, misaone igre, društvene igre, igre uloga), materijale potrebne za realizaciju svake igre te upute za njihovu provedbu u nastavi španjolskog jezika. Na samom kraju, opisuje se proces izrade nastavnih materijala, od same ideje i koncepta do realizacije didaktičkih aktivnosti s elementima igre u nastavi, uz komentare učenika i osvrt profesora na uspješnost realiziranih aktivnosti i ostvarenje postavljenih ciljeva.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: poduka djece, didaktičke igre, izrada materijala
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana
Date Deposited: 25 Aug 2015 10:42
Last Modified: 25 Aug 2015 10:42
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5301

Actions (login required)

View Item View Item