Lončar, Ana. (2015). Međukulturalna kompetencija u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
PDF
(Español)
- Registered users only
Download (283kB) | Request a copy |
Abstract
U ovom radu se nastoji pojasniti što se podrazumijeva pod pojmom međukulturalne kompetencije u poučavanju stranih jezika. Prvo se daje pregled kroz povijest spomenute kompetencije, odnosno, govori se o njezinim korijenima te se spominju autori koji su se posvetili istraživanju veza između jezika i kulture. Zatim se međukulturalna kompetencija definira i objašnjavaju se njezine karakteristike. Nakon toga se govori o poučavanju međukulturalne kompetencije u nastavi stranih jezika, o kulturološkim ciljevima koji se nastoje postići, o ulozi profesora, koja je vrlo važan čimbenik u poučavanju, i didaktičikm prijedlozima u poučavanju međukulturalne kompetencije koje su sugerirali neki autori. U ovom radu se pokušava naglasiti važnost poučavanja međukulturalne kompetencije u nastavi kako bi se promijenili i oblikovali stavovi i vrijednosti učenika te kako bi se razvila empatija, neosuđivački stav i sposobnost razumijevanja različitih kultura.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | interkulturalna kompetencija, kultura, poučavanje stranih jezika |
Subjects: | Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature |
Departments: | Department of Roman Languages and Literature |
Supervisor: | Ćavar, Ana |
Date Deposited: | 09 Jun 2015 10:34 |
Last Modified: | 02 Dec 2016 13:06 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5324 |
Actions (login required)
View Item |