Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Poučavanje poslovnog španjolskoga jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Krezo, Matej. (2015). Poučavanje poslovnog španjolskoga jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (502kB) | Preview

Abstract

Ovaj diplomski rad govori o poučavanju poslovnog španjolskoga jezika. Poznato je da većina učenika i studenata španjolskog jezika uči općeuporabni jezik. Kako je španjolski jezik iza engleskog najkorišteniji jezik komunikacije i kako je ekonomija zemalja španjolskog govornog područja u porastu, javlja se potreba za učenjem poslovnog španjolskog jezika. U usporedbi s općeuporabnim jezikom, postoje neke razlike. Jedna od njih je da poslovni španjolski ima specifičan vokabular, odnosno vokabular vezan za poslovanje koji nije nužno dijelom općeuporabnog španjolskog. Makar se radilo o poslovnom španjolskom, metodika nastave se i dalje drži zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (ZEROJ) što znači da je naglasak na usavršavanju četiriju jezičnih kompetencija, a to su slušanje i čitanje s razumijevanjem, usmeno i pismeno izražavanje. No, postoji jedna razlika: mnogi istraživači smatraju da je cilj poslovnog španjolskog naučiti učenike komunikaciju jer je ipak to najvažniji aspekt poslovnog svijeta. Ono što se također naglašava u poučavanju španjolskog jezika jest još jedna kompetencija koja se ne tiče jezika, a to je kulturološka kompetencija, tj. poznavanje drugih kultura, a posebice onih s kojima se posluje. Ono što ne razlikuje nastavu poslovnog španjolskog od tzv. općeg španjolskog jest činjenica da su nastavnik i udžbenici bitni u procesu poučavanja. Naš rad analizira upravo jednu od tih dviju sastavnica-udžbenike. Usporedili smo dva udžbenika poslovnog španjolskog jezika i zaključili da je jedan od njih prikladniji za nastavu jer ima više aktivnosti koje su usmjerene na razvijanje kulturološke kompetencije, zatim sadrži leksik koji je na višoj razini te su sadržaji udžbenika autentičniji, tj. sadrži tekstove i dokumente s kojima se poslovni ljudi susreću svakodnevno.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: španjolski jezik s posebnim ciljevima, poslovni španjolski, četiri jezične kompetencije, kulturološka kompetencija, komunikacijski pristup
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana
Date Deposited: 09 Jun 2015 10:31
Last Modified: 02 Dec 2016 13:06
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5326

Actions (login required)

View Item View Item