Duvnjak, Ivana. (2015). Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature. [mentor Jelaska, Zrinka].
|
PDF
(Croatian)
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Hrvatski i španjolski jezik pripadaju dvjema različitim jezičnim porodicama i jasno je da će između njih postojati određene razlike. Te su razlike vidljive već u abecedi, u izgovoru glasova, morfološkome ustroju jezika te u značenju riječi. Budući da se gramatika gotovo univerzalno smatra najtežim dijelom učenja i usvajanja bilo kojega jezika, postoje razne strategije vezane isključivo s tim područjem koje olakšavaju njegovo usvajanje. U ovome je radu korištena podjela na strategije aktivnoga učenja, strategije pamćenja, društvene i vizualne strategije te strategije pregleda neovisne o gramatici. Uporaba strategija pri učenju gramatike korisna je jer utječe i na razvoj gramatičke kompetencije učenika. Učenici tako postaju sposobni prepoznati gramatičke resurse nekoga jezika te koristiti se njima. Ciljevi istraživanja bili su utvrditi koje dijelove gramatike hrvatskoga jezika učenici kojima je materinski jezik španjolski smatraju najtežima te ispitati njihove stavove o tome kojim se strategijama koriste kada uče gramatiku hrvatskoga jezika. Istraživanje je provedeno među učenicima hrvatskoga jezika kojima je materinski jezik španjolski da bi se utvrdili njihovi stavovi o tome koji su im dijelovi hrvatske gramatike teški, a koji laki te se tražilo da ocijene kojim se strategijama pri učenju gramatike koriste.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Hrvatska gramatika, hrvatski jezik, strategije učenja, španjolski jezik. |
Subjects: | Slavic languages and literatures > Croatian language and literature Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature |
Departments: | Department of Croatian Language and Literature |
Supervisor: | Jelaska, Zrinka |
Date Deposited: | 11 Dec 2015 09:20 |
Last Modified: | 11 Dec 2015 09:20 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5755 |
Actions (login required)
View Item |