Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Intervencije umjetnika u javnom prostoru u Hrvatskoj od kraja 1960-ih do početka 1980-ih

Downloads

Downloads per month over past year

Počanić, Patricia. (2016). Intervencije umjetnika u javnom prostoru u Hrvatskoj od kraja 1960-ih do početka 1980-ih. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Art History. [mentor Magaš Bilandžić, Lovorka].

[img]
Preview
PDF (Croatian) - Unpublished version (manuscript)
Download (3MB) | Preview

Abstract

U radu su predstavljene intervencije umjetnika u javnom prostoru realizirane u Hrvatskoj od kraja 1960-ih do početka 1980-ih. Diplomski rad uzima u obzir širi kulturni kontekst navedenih intervencija s obzirom da intervencije ovise o političkoj i kulturološkoj situaciji te zahtjevima gradskog i javnog konteksta. Promatrane intervencije uključuju radove i instalacije privremenog karaktera, zatim akcije, hepeninge i performanse, intervencije trajnom skulpturom u slici grada, alternativne izlagačke prostore i oblike djelovanja te intervencije plakatima, transparentima, grafitima i anketama. Objedinjeni su radovi s likovnih manifestacija zamišljenih isključivo za javni prostor, djelovanje grupa umjetnika te individualni opusi umjetnika koji su performansima, akcijama, intervencijama videom, vizualnim intervencijama i izvedbenim djelima djelovali u javnom prostoru. Kako je riječ o specifičnom umjetničkom i povijesno-kulturološkom razdoblju koje računa na reakciju i sudjelovanje publike, diplomski rad uključuje i recepciju navedenih intervencija.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: 1970-te, akcije, hepening, instalacije, javni prostor, konceptualna umjetnost,nova umjetnička praksa, skulpture, performansi
Subjects: History of art
Departments: Department of Art History
Supervisor: Magaš Bilandžić, Lovorka
Date Deposited: 24 Oct 2016 11:16
Last Modified: 02 Dec 2016 11:43
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7351

Actions (login required)

View Item View Item