Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Korištenje virtualne učionice u procesu obrazovanja budućih nastavnika stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Benjek, Ivana. (2014). Korištenje virtualne učionice u procesu obrazovanja budućih nastavnika stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Marinković, Renata].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Informacijsko-komunikacijske tehnologije utječu na sve oblike naših svakidašnjih aktivnosti, uključujući odgoj i obrazovanje. Odnos i međusobni utjecaji između informacijsko-komunikacijskih tehnologija i obrazovanja istraživani su kako u inozemstvu tako i kod nas. Značajni opseg svjetske literature koji uključuje istraživanja utjecaja informacijsko-komunikacijskih tehnologija na obrazovanje dokaz je veličine utjecaja novih tehnologija na samo obrazovanje. Ovaj rad smjestio se unutar tog područja kako bi se sagledao specifičan utjecaj informacijsko-komunikacijskih tehnologija na obrazovanje budućih nastavnika stranih jezika, konktetno korištenje virtualne učionice u svrhu spomenutog obrazovanja.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: virtualna učionica, informacijsko-komunikacijske tehnologije, obrazovanje budućih nastavnika stranog jezika, nastavničke kompetencije
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Marinković, Renata
Date Deposited: 12 Oct 2016 09:27
Last Modified: 12 Oct 2016 09:27
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7410

Actions (login required)

View Item View Item