Benjek, Ivana. (2014). Korištenje virtualne učionice u procesu obrazovanja budućih nastavnika stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Marinković, Renata].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (1MB) | Request a copy |
Abstract
Informacijsko-komunikacijske tehnologije utječu na sve oblike naših svakidašnjih aktivnosti, uključujući odgoj i obrazovanje. Odnos i međusobni utjecaji između informacijsko-komunikacijskih tehnologija i obrazovanja istraživani su kako u inozemstvu tako i kod nas. Značajni opseg svjetske literature koji uključuje istraživanja utjecaja informacijsko-komunikacijskih tehnologija na obrazovanje dokaz je veličine utjecaja novih tehnologija na samo obrazovanje. Ovaj rad smjestio se unutar tog područja kako bi se sagledao specifičan utjecaj informacijsko-komunikacijskih tehnologija na obrazovanje budućih nastavnika stranih jezika, konktetno korištenje virtualne učionice u svrhu spomenutog obrazovanja.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | virtualna učionica, informacijsko-komunikacijske tehnologije, obrazovanje budućih nastavnika stranog jezika, nastavničke kompetencije |
Subjects: | Pedagogy |
Departments: | Department of Pedagogy |
Supervisor: | Marinković, Renata |
Date Deposited: | 12 Oct 2016 09:27 |
Last Modified: | 12 Oct 2016 09:27 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7410 |
Actions (login required)
View Item |