Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Scaffolding in ELT classroom : primary vs. secondary school students

Downloads

Downloads per month over past year

Rašan, Zrinka. (2016). Scaffolding in ELT classroom : primary vs. secondary school students. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of English Language and Literature. [mentor Geld, Renata].

[img]
Preview
PDF (English)
Download (363kB) | Preview

Abstract

Instrukcijska potpora u nastavi prestavlja jedan od ključnih aspekata učenja uopće. Ovaj se rad bavi istraživanjem odnosa količine instrukcijske potpore i načina na koji se ona vrši u osnovnoj i srednjoj školi. Uzevši u obzir činjenicu da učenici kognitivno sazrijevaju kako napreduju kroz obrazovni sustav, hipoteza ovog istraživanja pretpostavlja da će se i količina pomoći koju nastavnik pruža smanjiti tijekom nastave u višim razredima.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: Scaffolding, ELT, observation, primary school, high school
Subjects: English language and literature
Departments: Department of English Language and Literature
Supervisor: Geld, Renata
Date Deposited: 30 Nov 2016 09:58
Last Modified: 30 Nov 2016 09:58
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7543

Actions (login required)

View Item View Item