Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Uloga instrumentalne motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika

Downloads

Downloads per month over past year

Bilić, Lea. (2016). Uloga instrumentalne motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img] PDF (Español) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

U ovom radu istražuje se i analizira motivacija studenata španjolskog jezika u Hrvatskoj. Glavni cilj ovog rada je istražiti koji tip motivacije dominira kod hrvatskih učenika španjolskog jezika na razini znanja od A1 do A2. Rad je podijeljen u dva dijela, teoretski dio i istraživački dio. U teorijskom dijelu je prikazan koncept motivacije, odnosno definirana je motivacija prema nekoliko različitih autora. U tom dijelu također imamo podjelu motivacije na intrinzičnu, ekstrinzičnu, instrumentalnu i integrativnu. U ovom radu naglašavamo važnost i ulogu motivacije u učenju stranog jezika, a osobit naglasak je na važnosti instrumentalne motivacije u odnosu na integrativnu kod učenika španjolskog jezika u Hrvatskoj. Drugi dio rada je istraživanje, a cilj provedenog istraživanja je bio prikupiti podatke o najčešćim razlozima motivacije kod hrvatskih polaznika/ učenika španjolskog kao stranog jezika. Istraživanje se temelji na uzorku od 30 ispitanika, 15 učenika srednje škole i 15 polaznika škole stranih jezika. Ispitanici imaju između 14 i 60 godina. Za analizu rezultata koristili smo kvalitativnu i kvanitativnu metodu. Rezultati su pokazali da je među studentima španjolskog jezika u Hrvatskoj najrazvijenija integrativna motivacija. Pojedinačni rezultati pokazuju da je među učenicima španjolskog jezika u Hrvatskoj najrazvijenija instrumentalna motivacija. Polaznici škole stranih jezika integrativo su motivirani za učenje španjolskog jezika, dok kod učenika srednjih škola dominira instrumentalna motivacija.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: Motivacija, integrativna, instrumentalna, učenici
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 24 Feb 2017 10:03
Last Modified: 24 Feb 2017 10:03
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8177

Actions (login required)

View Item View Item