Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Alternativni oblici vrednovanja u nastavi španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Teskera, Mislav. (2016). Alternativni oblici vrednovanja u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img] PDF (Español) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Tradicionalno vrednovanje podrazumijeva u velikoj mjeri oslanjanje na ispite, kako usmene, tako i pisane. U novije vrijeme svjedočimo velikim promjenama nastavnog procesa i on sada postaje proces koji nastoji aktivnije uključiti učenike u nastavu i vrednovanje. Tradicionalno vrednovanje, pogotovo u području nastave stranih jezika, ne može adekvatno odgovoriti na promjene pa se zato pojavljuju alternativni oblici vrednovanja, koji nastoje ispraviti neke nedostatke tradicionalnog vrednovanja. Provedenim istraživanjem se htjelo ispitati u kojoj mjeri hrvatski nastavnici španjolskog kao stranog jezika poznaju alternativne oblike vrednovanje, koliko ih koriste u nastavi, u koje svrhe te koji su im stavovi o njima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 21 nastavnika španjolskog pomoću specifičnog upitnika kreiranog za ovu potrebu. Rezultati su pokazali da nastavnici u velikoj mjeri poznaju alternativne oblike vrednovanje, imaju o njima pozitivno mišljenje, ali ih rjeđe koriste u nastavi.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: ispit, ocjenjivanje, tradicionalno vrednovanje, alternativno vrednovanje
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 01 Mar 2017 09:57
Last Modified: 01 Mar 2017 09:57
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8264

Actions (login required)

View Item View Item