Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Razvoj leksičke kompetencije u učenju španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Milić, Gabrijela. (2016). Razvoj leksičke kompetencije u učenju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (2MB) | Preview

Abstract

U ovom radu najprije se predstavlja koncept leksičke kompetencije kao jedne od sastavnica komunikacijske kompetencije, te se prikazuje njezino mjesto i uloga u modelima komunikacijske kompetencije. Pruža se uvid u njezin razvoj u stranome jeziku, kao i u njezine sastavnice i dimenzije. Osim koncepta leksičke kompetencije, u teorijskom djelu predstavlja se i uloga vokabulara u učenju španjolskog kao stranog jezika, kao i glavne značajke leksičkog pristupa. Kao uvod u drugi, istraživački dio rada, posebnu pozornost posvećujemo vrednovanju leksičke kompetencije. U drugom djelu rada prikazuju se rezultati istraživanja čiji je cilj bio vrednovati leksičku kompetenciju hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Vrednovali smo znanje vokabulara učenika koristeći se testom vokabulara izrađenim za potrebe istraživanja, kao i pisanim radovima učenika na unaprijed zadanu temu. U istraživanju je sudjelovalo 33 učenika dviju srednjih škola prosječne dobi od 17 godina, čija je razina znanja španjolskog jezika prema ZEROJ-u (2005) bila na razinama A1 i A2. Na temelju dobivenih rezultata zaključujemo da znanje vokabulara učenika koji su sudjelovali u istraživanju zaista odgovara razinama znanja koje se od njih očekuju prema nastavnom planu. Zaključujemo također da postoje sličnosti između najčešćih leksičkih pogrešaka u pisanim radovima učenika na razinama A1 i A2, kao i da postoji pozitivan pomak na razini A2, budući da se broj pogrešaka smanjio, kao i da pojedine pogreške više nisu prisutne.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: leksička kompetencija, leksička jedinica, leksički pristup, strategije učenja vokabulara, vrednovanje leksičke kompetencije
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana
Date Deposited: 07 Mar 2017 14:14
Last Modified: 07 Mar 2017 14:14
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8300

Actions (login required)

View Item View Item