Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Utjecaj i tipovi motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih adolescenata

Downloads

Downloads per month over past year

Žarković, Valentina. (2015). Utjecaj i tipovi motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih adolescenata. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Jelić, Andrea Beata].

[img] PDF (Español) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Tijekom 20. stoljeća područje poučavanja i usvajanja drugog ili stranog jezika doživjelo je procvat u obliku velikog broja teorija i istraživanja koji su bili posvećeni toj temi. Potpuno nov pogled na nastavni proces i usvajanje drugog ili stranog jezika donijelo je prepoznavanje individualnih čimbenika kao vrlo bitnog elementa koji može značajno utjecati na uspjeh, tj. ishod učenja. Između ostalog, individualnim čimbenicima pripada i motivacija. Cilj ovoga rada je istražiti određene aspekte motivacije za učenje španjolskog kao stranog jezika unutar jedne specifične grupe učenika, adolescenata u Hrvatskoj. Istraživanje se u najvećoj mjeri bavi intenzitetom i tipovima motivacije općenito te s obzirom na određene faktore, poput dobi, spola, i sl. U teorijskom dijelu rada predstavit će se spoznaje i istraživanja koja su do sada realizirana u ovome području, koja pridnose boljem razumijevanju motivacije kao jednog od čimbenika. Cilj je da ovdje prikazano istraživanje bude što kvalitetnije te se, ukoliko je moguće, nadoveže ili usporedi s nekom od prijašnjih teorija. Osim toga, teorijski dio sadržava pregled metoda istraživanja koje se najčešće koriste u istraživanjima individualnih čimbenika, osobito motivacije, iz kojeg proizlazi odluka da će se u ovome istraživanju koristiti upitnik. U prikazu istraživanja podaci dobiveni statističkim testiranjima pokazuju da je većina učenika španjolskog jezika intrinzično motivirana. Pokazalo se da instrumentalna motivacija kod njih još nije razvijena. Također, iz rezultata analize vidljivo je da unutar ove skupine ispitanika ne postoje demotivacijski čimbenici koji bi značajnije utjecali na stupanj motivacije učenika španjolskog kao stranog jezika.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: individualni čimbenici, motivacija, tipovi motivacije, intenzitet motivacije, španjolski kao strani jezik, proces poučavanja i usvajanja jezika
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 08 Mar 2017 11:34
Last Modified: 08 Mar 2017 11:34
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8375

Actions (login required)

View Item View Item