Holi, Andrea.
(2015).
Motivacija hrvatskih studenata za studij češkog jezika i književnosti.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of West Slavic Languages and Literature.
[mentor Sesar, Dubravka].
Abstract
Rad Motivacija hrvatskih studenata za studij češkog jezika i književnosti bavi se problemom motiva koji su hrvatske studente potaknuli na studij češkog jezika i književnosti. Podijeljen je u dva dijela, od koji je prvi dio teorijski, a obrađuje tematiku stranog jezika te razliku između njegova učenja i usvajanja. Nadalje, posebna pažnja posvećena je ulozi jezičnog unosa, procesiranju te interakciji i pregovaranju o značenju. Definira se pojam motivacije kao afektivnog čimbenika i obrađuje ga se u odnosu s ostalim individualnim čimbenicima. Važnim motivatorom smatra se utjecaj (izvan)akademske okoline, a na kraju se opisuje uloga samih demotivatora. Posljednji odlomci teorijskog dijela bave se strategijama poticanja motivacije te mogućnostima koje češki jezik pruža na tržištu rada.
Istraživački dio rada temelji se na rezultatima upitnika provedenog sa studentima Bohemistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (N=20). Njime je provjereno u kojoj mjeri su unutarnja i vanjska, te integrativna i instrumentalna motivacija djelovale na odluku studenata o odabiru studija.
Actions (login required)
|
View Item |