Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Motivacija hrvatskih studenata za studij češkog jezika i književnosti

Downloads

Downloads per month over past year

Holi, Andrea. (2015). Motivacija hrvatskih studenata za studij češkog jezika i književnosti. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of West Slavic Languages and Literature. [mentor Sesar, Dubravka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Rad Motivacija hrvatskih studenata za studij češkog jezika i književnosti bavi se problemom motiva koji su hrvatske studente potaknuli na studij češkog jezika i književnosti. Podijeljen je u dva dijela, od koji je prvi dio teorijski, a obrađuje tematiku stranog jezika te razliku između njegova učenja i usvajanja. Nadalje, posebna pažnja posvećena je ulozi jezičnog unosa, procesiranju te interakciji i pregovaranju o značenju. Definira se pojam motivacije kao afektivnog čimbenika i obrađuje ga se u odnosu s ostalim individualnim čimbenicima. Važnim motivatorom smatra se utjecaj (izvan)akademske okoline, a na kraju se opisuje uloga samih demotivatora. Posljednji odlomci teorijskog dijela bave se strategijama poticanja motivacije te mogućnostima koje češki jezik pruža na tržištu rada. Istraživački dio rada temelji se na rezultatima upitnika provedenog sa studentima Bohemistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (N=20). Njime je provjereno u kojoj mjeri su unutarnja i vanjska, te integrativna i instrumentalna motivacija djelovale na odluku studenata o odabiru studija.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: češki jezik, instrumentalna motivacija, integrativna motivacija, unutarnja motivacija, vanjska motivacija
Subjects: Slavic languages and literatures > West Slavic languages and literatures - Czech
Departments: Department of West Slavic Languages and Literature
Supervisor: Sesar, Dubravka
Date Deposited: 05 Jul 2017 07:10
Last Modified: 05 Jul 2017 07:10
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8831

Actions (login required)

View Item View Item