Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Classroom management strategies of novice and experienced EFL teachers

Downloads

Downloads per month over past year

Slijepčević, Maja. (2017). Classroom management strategies of novice and experienced EFL teachers. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of English Language and Literature. [mentor Letica Krevelj, Stela].

[img]
Preview
PDF (English)
Download (435kB) | Preview

Abstract

Obzirom da je vještina upravljanja razredom često zanemarena vještina u programima obrazovanja nastavnika, a od njih se očekuje da njome vladaju u nastavnom procesu, cilj je ovoga rada bio istražiti znanja i vještine upravljanja razredom nastavnika engleskog jezika sa do dvije godine iskustva u nastavi. Strategije upravljanja razredom koje su koristili uspoređene su sa onima iskusnijih nastavnika. Rezultati pokazuju da i iskusniji i manje iskusni nastavnici koriste slične strategije upravljanja razredom, no da se iskusniji nastavnici mahom bolje nose s lošim ponašanjem učenika od onih manje iskusnih.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: upravljanje razredom, engleski kao strani jezik, neiskusni nastavnici
Subjects: English language and literature
Departments: Department of English Language and Literature
Supervisor: Letica Krevelj, Stela
Date Deposited: 20 Sep 2017 12:40
Last Modified: 20 Sep 2017 12:40
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9013

Actions (login required)

View Item View Item