Slijepčević, Maja.
(2017).
Classroom management strategies of novice and experienced EFL teachers.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of English Language and Literature.
[mentor Letica Krevelj, Stela].
Abstract
Obzirom da je vještina upravljanja razredom često zanemarena vještina u programima obrazovanja nastavnika, a od njih se očekuje da njome vladaju u nastavnom procesu, cilj je ovoga rada bio istražiti znanja i vještine upravljanja razredom nastavnika engleskog jezika sa do dvije godine iskustva u nastavi. Strategije upravljanja razredom koje su koristili uspoređene su sa onima iskusnijih nastavnika. Rezultati pokazuju da i iskusniji i manje iskusni nastavnici koriste slične strategije upravljanja razredom, no da se iskusniji nastavnici mahom bolje nose s lošim ponašanjem učenika od onih manje iskusnih.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
upravljanje razredom, engleski kao strani jezik, neiskusni nastavnici |
Subjects: |
English language and literature |
Departments: |
Department of English Language and Literature |
Supervisor: |
Letica Krevelj, Stela |
Date Deposited: |
20 Sep 2017 12:40 |
Last Modified: |
20 Sep 2017 12:40 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9013 |
Actions (login required)
|
View Item |