Buči, Mateja.
(2017).
Análisis de los contenidos interculturales en los libros del alumno de ELE en nivel B1.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Jelić, Andrea Beata].
Abstract
Tema ovog diplomskog rada je «Analiza interkulturalnih sadržaja u udžbenicima španjolskog kao stranog jezika na razini B1» te je u skladu s tim cilj samog rada objasniti
pojam interkulturalizma i njegovo usvajanje učenjem španjolskog kao stranog jezika putem interkulturalnih elemenata u školskim udžbenicima. Budući da je interkulturalizam opsežan pojam, na početku ga se definira i daje uvid u njegove specifičnosti, poput interkulturalnog
učenja i povezanosti kulture i jezika, čime se pak prelazi na interkulturalno učenje u nastavi stranog jezika te se objašnjava važnost interkulturalnih elemenata u nastavi. Nakon toga slijedi prikaz najvažnijih faktora koji potiču razvoj interkulturalizma u nastavi španjolskog kao stranog jezika, a to su redom komunikacijska interkulturalna kompetencija učenika i nastavnika, nastavnik i udžbenik, što je i srž ovog rada. Kasnije se prelazi na konkretnu
primjenu interkulturalnih principa u nastavi španjolskog kao stranog jezika prema Plan curricular, odnosno, njihovu primjenu u udžbenicima, nakon čega pak slijedi i sama analiza sadržaja odabranih udženika, gdje su prikazani metodologija, rezultati i konačna rasprava u rezultatima istraživanja.
Actions (login required)
|
View Item |