Balenović, Lea.
(2017).
Motivacijska stuktura pri upisu i očekivanja o budućem zapošljavanju studenata španjolskog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Abstract
Tema ovog rada jest motivacija studenata za upis studija španjolskog jezika te njihova očekivanja o budućem zapošljavanju. U prvom, teorijskom, dijelu govori se o samoj motivaciji i o motivaciji za učenje stranog jezika, objašnjena je podjela motivacijske orijentacije na integrativnu i intrumentalnu i definiran je koncept društva znanja kojemu Hrvatska teži. Drugi dio rada obuhvaća istraživanje provedeno na uzorku od 54 studenta studija španjolskog jezika kako bi se ispitala motivacija za upis na studij španjolskog jezika, ustanoviti percipiraju li studenti svoje buduće zapošljavanje lakim ili teškim, te mijenja li se motivacija studenata španjolskog jezika i njihova namjera za zapošljavanjem u struci tijekom godina. Dokazano je da je većini studenata studijšpanjolskog bio prvi izbor pri upisu studija, da su visoko motivirani za taj studij i da im motivacija ostaje visoka tijekom godina studija. Međutim, pri tome ne dominira niti jedna od motivacijskih orijentacija, te su nezadovoljni studijem španjolskog jezika. Nadalje, iako se većina studenata želi zaposliti u struci, to zapošljavanje ne percipiraju ni kao lako ni kao teško.
Actions (login required)
|
View Item |