Bečić, Lamija.
(2017).
Stavovi hrvatskih studenata španjolskog kao stranog jezika prema pogreškama.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Abstract
Stavovi su jedan od individualnih čimbenika koji se uvijek smatrao bitnim u procesu usvajanja drugog ili stranog jezika. Neizostavan dio svakog učenja stranog jezika su pogreške. Premda su neizostavne, pogreške se nisu uvijek gledale kao važna i pozitivna pojava koja pomaže učenicima u postizanju svog cilja, već sasvim suprotno, bile su nepoželjne u procesu učenja stranog jezika, te se smatralo da ih treba iskorijeniti. Sukladno tome, cilj ovog diplomskog rada
bio je ispitati vjerovanja i stavove hrvatskih studenata španjolskog kao stranog jezika prema
pogreškama, kao i prema tehnikama ispravljanja pogrešaka. U teorijskom dijelu rada, uz
vjerovanja i stavove, predstavili smo i ostale individualne razlike kao bitne čimbenike u procesu
usvajanja jezika te smo prikazali kako se mijenjao koncept pogreške, od negativnog ka
pozitivnog. Velik dio teorijskog dijela zauzima i ispravljanje pogrešaka, a kao uvod u naše
istraživanje daje se pregled dosadašnjih istraživanja koja se odnose na stavove učenika prema
pogreškama. U drugom dijelu rada, iznose se rezultati našeg istraživanja koje je provedeno na
Filozofskom fakultetu u Zagrebu. U istraživanju je sudjelovalo sveukupno 83 studenta. Kako
bismo proveli istraživanje koristili smo kvantitativnu metodologiju, a ispitali smo učenike
putem adaptiranog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali da, unatoč jako pozitivnom stavu
izraženim u pojedinim tvrdnjama, kada se analizira cijeli upitnik, stavovi studenata i nisu jako
pozitivni.
Actions (login required)
|
View Item |