Kovačić, Lorena.
(2018).
Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s lakom intelektualnom teškoćom.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy.
[mentor Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana].
|
PDF
(Croatian)
Download (825kB) | Preview |
Abstract
Intelektualne su teškoće stanja u kojima je otežano uključivanje u društveni život zbog zaustavljenog ili nedovršenog intelektualnog funkcioniranja. Razlikuju se četiri stupnja intelektualnih teškoća: laka, umjerena, teža i teška intelektualna teškoća. Ovaj se rad bavi lakom intelektualnom teškoćom te prilagodbom nastave učenicima s lakom intelektualnom teškoćom. Teorijski dio rada temelji se na općim obilježjima lake intelektualne teškoće, etiologiji nastanka te načinima prilagodbe nastave učenicima s takvom teškoćom. U istraživanju je sudjelovalo osam nastavnica njemačkog jezika koje su zaposlene u osnovnim školama unutar Varaždinske županije. Istraživanje koje je provedeno s pomoću polustrukturiranog intervjua pokazalo je da se nijedna od ispitanih nastavnica koje provode određenu prilagodbu nastavnih sadržaja ne smatra dovoljno osposobljenom za rad s učenicima s lakom intelektualnom teškoćom.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | učenici s lakom intelektualnom teškoćom, nastava njemačkog jezika, prilagodba nastave, nastavnice njemačkog jezika |
Subjects: | German language and literature Pedagogy |
Departments: | Department of German Language and Literature Department of Pedagogy |
Supervisor: | Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana |
Date Deposited: | 25 Sep 2018 10:37 |
Last Modified: | 25 Sep 2018 10:37 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10273 |
Actions (login required)
View Item |