Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s lakom intelektualnom teškoćom

Downloads

Downloads per month over past year

Kovačić, Lorena. (2018). Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s lakom intelektualnom teškoćom. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy. [mentor Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (825kB) | Preview

Abstract

Intelektualne su teškoće stanja u kojima je otežano uključivanje u društveni život zbog zaustavljenog ili nedovršenog intelektualnog funkcioniranja. Razlikuju se četiri stupnja intelektualnih teškoća: laka, umjerena, teža i teška intelektualna teškoća. Ovaj se rad bavi lakom intelektualnom teškoćom te prilagodbom nastave učenicima s lakom intelektualnom teškoćom. Teorijski dio rada temelji se na općim obilježjima lake intelektualne teškoće, etiologiji nastanka te načinima prilagodbe nastave učenicima s takvom teškoćom. U istraživanju je sudjelovalo osam nastavnica njemačkog jezika koje su zaposlene u osnovnim školama unutar Varaždinske županije. Istraživanje koje je provedeno s pomoću polustrukturiranog intervjua pokazalo je da se nijedna od ispitanih nastavnica koje provode određenu prilagodbu nastavnih sadržaja ne smatra dovoljno osposobljenom za rad s učenicima s lakom intelektualnom teškoćom.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: učenici s lakom intelektualnom teškoćom, nastava njemačkog jezika, prilagodba nastave, nastavnice njemačkog jezika
Subjects: German language and literature
Pedagogy
Departments: Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy
Supervisor: Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana
Date Deposited: 25 Sep 2018 10:37
Last Modified: 25 Sep 2018 10:37
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10273

Actions (login required)

View Item View Item