Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Ispravljanje učeničkih pogrešaka: stavovi i ponašanje nastavnika

Downloads

Downloads per month over past year

Šemiga, Karla. (2018). Ispravljanje učeničkih pogrešaka: stavovi i ponašanje nastavnika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (686kB) | Preview

Abstract

U ovom radu najprije se prikazuje i obrađuje koncept pogrešaka prema teorijskoj podlozi analize pogrešaka, a spominju se i kontrastivna analiza,međujezik te klasifikacija pogrešaka. Zatim se detaljnije predstavlja proces ispravljanja pogrešaka, opisujući pritom što bi se trebalo ispravljati,u kojem trenutku i na koji način, kao i tko bi sve trebao ispravljati pogreške. U istraživačkom dijelu rada, predstavljaju se rezultati istraživanja kojemu je cilj bio utvrditi podudaraju li se stavovi nastavnika o ispravljanju učeničkih pogrešaka s njihovim ponašanjem u razredu. Istraživanje se temeljilo na analizi pogrešaka i analizi ispravljanja nastavnika za vrijeme sata, te je također provedena anketa o stavovima profesora prema pogreškama i njihovom ispravljanju. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da nastavnici španjolskog kao stranog jezika kod ispravljanja pogrešaka generalno postupaju u skladu sa svojim mišljenjem o tom pitanju. Najčešće korištene tehnike ispravljanja su: metalingvistička pomoć, direktno ispravljanje te ponavljanje s upitnim tonom i parafraza. Također se može zaključiti da se ispravljanje najčešće odvija u prvoj stanci nakon pravljenja greške, iako je i trenutni ispravak greške vrlo učestao. Općenito, nastavnici su svjesni pogrešaka svojih učenika te njihov način ispravljanja uvelike ovisi o drugim čimbenicima, kao što su cilj pojedine vježbe, atmosfera u razredu, i slične okolnosti.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: analiza pogrešaka, ispravljanje, tehnike ispravljanja, trenutak ispravljanja
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata
Date Deposited: 13 Feb 2019 13:39
Last Modified: 13 Feb 2019 13:39
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10914

Actions (login required)

View Item View Item