Rubil, Tanja.
(2012).
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy.
[mentor Häusler, Maja and Kolak, Ante].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (612kB) | Request a copy |
Abstract
Rad se bavi praćenjem, vrednovanjem i ocjenjivanjem učenika u nastavi njemačkog jezika. U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice, nakon čega slijedi poglavlje o ocjenjivanju učenikova znanja. U radu su izneseni i dokimološki pristupi u proučavanju problematike školskog ocjenjivanja. U skladu s tim opisuju se metrijske karakteristike ocjenjivanja te se pobliže objašnjavaju subjektivni faktori ocjenjivanja i objektivni postupci mjerenja. Sljedeće poglavlje bavi se ocjenjivanjem učenikova znanja u njemačkom jeziku s naglaskom na kompetencijama učenika te vještinama koje bi učenik trebao usvojiti. Naposljetku se iznose primjeri zadataka za vrednovanje u njemačkom jeziku. U sklopu rada provedeno je istraživanje kojim sam ispitala stavove nastavnika njemačkog jezika vezane uz ocjenjivanje učenika u njemačkom jeziku. U istraživanju je sudjelovalo osam nastavnica osnovnih i srednjih škola. Istraživanje je provedeno pomoću intervjua s 38 pitanja. Podaci su obrađeni kvalitativnom analizom, a rezultati su pokazali da ocjenjivanje nije objektivan proces.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje, provjeravanje, školska ocjena, kompetencije stranog jezika, vještine stranog jezika |
Subjects: | German language and literature Pedagogy |
Departments: | Department of German Language and Literature Department of Pedagogy |
Supervisor: | Häusler, Maja and Kolak, Ante |
Date Deposited: | 12 Apr 2012 16:55 |
Last Modified: | 20 Nov 2014 10:15 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1662 |
Actions (login required)
View Item |