Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Rubil, Tanja. (2012). Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy. [mentor Häusler, Maja and Kolak, Ante].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (612kB) | Request a copy

Abstract

Rad se bavi praćenjem, vrednovanjem i ocjenjivanjem učenika u nastavi njemačkog jezika. U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice, nakon čega slijedi poglavlje o ocjenjivanju učenikova znanja. U radu su izneseni i dokimološki pristupi u proučavanju problematike školskog ocjenjivanja. U skladu s tim opisuju se metrijske karakteristike ocjenjivanja te se pobliže objašnjavaju subjektivni faktori ocjenjivanja i objektivni postupci mjerenja. Sljedeće poglavlje bavi se ocjenjivanjem učenikova znanja u njemačkom jeziku s naglaskom na kompetencijama učenika te vještinama koje bi učenik trebao usvojiti. Naposljetku se iznose primjeri zadataka za vrednovanje u njemačkom jeziku. U sklopu rada provedeno je istraživanje kojim sam ispitala stavove nastavnika njemačkog jezika vezane uz ocjenjivanje učenika u njemačkom jeziku. U istraživanju je sudjelovalo osam nastavnica osnovnih i srednjih škola. Istraživanje je provedeno pomoću intervjua s 38 pitanja. Podaci su obrađeni kvalitativnom analizom, a rezultati su pokazali da ocjenjivanje nije objektivan proces.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje, provjeravanje, školska ocjena, kompetencije stranog jezika, vještine stranog jezika
Subjects: German language and literature
Pedagogy
Departments: Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy
Supervisor: Häusler, Maja and Kolak, Ante
Date Deposited: 12 Apr 2012 16:55
Last Modified: 20 Nov 2014 10:15
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1662

Actions (login required)

View Item View Item