Debeljak, Iva.
(2014).
Roditeljevo razumijevanje djetetove školske ocjene proizašle iz pretpostavki za učenje.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy.
(Prilog: Anketni upitnik.)
[mentor Jurčić, Marko].
Abstract
Sve većoj fokusiranost i opterećenost ocjenama učenici, učitelji i roditelji danas su svjedoci. Takva orijentiranost samo na ocjene i težnja da se sve nastoji precizno izmjeriti i vrednovati, prebacuje se i na roditelje koji pod pritiskom društva pritisak vrše na svoju djecu, ne umijući uskladiti svoje zahtjeve i očekivanja s realnim mogućnostima, odnosno pretpostavkama za učenje svoje djece. Povezano s tim fenomenom je dakako i roditeljevo razumijevanje djetetove školske ocjene, na temelju čega roditelji i formiraju svoja očekivanja.
Ukazivanje na ove probleme glavna je tematika ovog diplomskog rada. Analiziranje i teoretiziranje ovih fenomena potkrepljuje se i u drugom dijelu, empirijskom dijelu, ovoga rada. U tom se dijelu upravo pokazuje kako roditelji slabije razumiju pretpostavke za učenje svoje djece, a samim time i školske ocjene te da postoji razlika u tome kako roditelji akademskog u odnosu na one neakademskog stupnja obrazovanja, postavljaju očekivanja (u
aspektu očekivanja visokih ocjena). Također, utvrđeno je i kako značajan broj roditelja negativno reagira na lošu ocjenu svoga djeteta, pri čemu je najčešći negativni oblik
kažnjavanje. Razlog koji najčešće navode za svoje negativne reakcije jest nemar i lijenost djeteta koje ne uči dovoljno te stoga ima loše ocjene.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
parents, school grade, expectations, prerequisites for learning |
Subjects: |
Pedagogy |
Departments: |
Department of Pedagogy |
Supervisor: |
Jurčić, Marko |
Additional Information: |
Prilog: Anketni upitnik. |
Date Deposited: |
03 Oct 2014 10:20 |
Last Modified: |
02 Dec 2016 11:14 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/4747 |
Actions (login required)
 |
View Item |