Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Blended Learning beim Deutschlernen

Downloads

Downloads per month over past year

Perić, Ivan. (2014). Blended Learning beim Deutschlernen. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature. [mentor Häusler, Maja].

[img]
Preview
PDF (German)
Download (221kB) | Preview

Abstract

Blended Learning tj. mješovita ili hibridna nastava, u smislu povezivanja tradicionalne nastave i nastave putem elektroničkih medija, jedna je relativno nova te empirički i dalje nedovoljno istražena tema kako na razini Republike Hrvatske tako i na svjetskom nivou. Po samoj ideji povezivanja dvaju različitih nastavnih okruženja u jednu cjelinu te korištenjem njihovih prednosti radi stvaranja jednog efikasnog, zdravog i kreativnog nastavnog ozračja, ovaj način poučavanja i učenja pripada samom vrhu didaktičkih inovacija. Kao nasljednik elektroničnog učenja, blended learning ne pokušava poput svoga prethodnika potpuno isključiti i zamijeniti tradicionalnu nastavu, nego prednosti jednog takvog nastavnog ozračja povezati s prednostima digitalne nastave. Ovaj način poučavanja i učenja na svjetskoj razini još uvijek nije uzeo maha, ali kako se tehnologija razvija iz dana u dan i kako čovjek postaje sve više ovisnan o digitalnim medijima, možemo već sada pretpostaviti da će blended learning imati itekako blistavu budućnost.

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: German language and literature
Departments: Department of German Language and Literature
Supervisor: Häusler, Maja
Date Deposited: 21 Oct 2014 10:47
Last Modified: 21 Oct 2014 10:47
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/4827

Actions (login required)

View Item View Item