Perić, Ivan.
(2014).
Blended Learning beim Deutschlernen.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature.
[mentor Häusler, Maja].
Abstract
Blended Learning tj. mješovita ili hibridna nastava, u smislu povezivanja tradicionalne nastave i nastave putem elektroničkih medija, jedna je relativno nova te empirički i dalje nedovoljno istražena tema kako na razini Republike Hrvatske tako i na svjetskom nivou. Po samoj ideji povezivanja dvaju različitih nastavnih okruženja u jednu cjelinu te korištenjem njihovih prednosti radi stvaranja jednog efikasnog, zdravog i kreativnog nastavnog ozračja, ovaj način poučavanja i učenja pripada samom vrhu didaktičkih inovacija. Kao nasljednik elektroničnog učenja, blended learning ne pokušava poput svoga prethodnika potpuno isključiti i zamijeniti tradicionalnu nastavu, nego prednosti jednog takvog nastavnog ozračja povezati s prednostima digitalne nastave. Ovaj način poučavanja i učenja na svjetskoj razini još uvijek nije uzeo maha, ali kako se tehnologija razvija iz dana u dan i kako čovjek postaje sve više ovisnan o digitalnim medijima, možemo već sada pretpostaviti da će blended learning imati itekako
blistavu budućnost.
Actions (login required)
|
View Item |