Krolo, Ivana.
(2015).
Pristup usmjeren zadatku i književni tekstovi u nastavi španjolskog kao stranog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Ćavar, Ana].
Abstract
Cilj je ovoga rada opisati osobitosti književnog teksta kao lingvodidaktičkog predloška
i ispitati mogućnosti primjene književnih tekstova u okviru pristupa usmjerena zadatku.
Pristup usmjeren na zadatak jedan je od didaktičkih programa koji je razvijen u okviru
komunikacijskog pristupa. Stoga će se u radu najprije razmotriti temeljne smjernice
komunikacijskog pristupa i pristupa usmjerena na zadatak, a zatim će se prikazati uloga
književnog teksta u suvremenoj nastavi stranih jezika, kriteriji njihova izbora i mogućnosti
primjene književnih predložaka u razvoju čitateljske sposobnosti. U drugom dijelu rada na
primjeru udžbenika Más que palabras razmotrit će se mogućnosti praktične primjene u radu
opisanih teorijskih smjernica.
Actions (login required)
|
View Item |