Medak, Sara.
(2015).
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi: diplomski rad.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy.
[mentor Kolak, Ante].
Abstract
Budući da je praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika kompleksan postupak, u ovom radu bavimo se jednim njegovim dijelom- opisnim praćenjem i ocjenjivanjem učenika nižih razreda osnovne škole.
U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice ocjenjivanja, iznose se glavne karakteristike i sastavnice opisnog praćenja i ocjenjivanja, pozitivne i negativne strane istog, načini i postupci kojima se bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja mogu konstruirati u afirmativnom obliku koji je pedagoški puno prihvatljiviji. U drugoj cjelini predočene su posebnosti i zahtjevi opisnog praćenja i ocjenjivanja svakog od nastavnih predmeta koji će biti analizirani u empirijskom dijelu rada.
U sklopu rada provedeno je istraživanje, u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, u kojem smo analizirali bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja u nastavnim predmetima hrvatski jezik, matematika, likovna i glazbena kultura, te anketirali učiteljice razredne nastave kako bismo ispitali njihove stavove o istoj temi. Rezultati su obrađeni kvantitativnom analizom i pokazali su da postoje odstupanja u kvaliteti vođenja bilješki opisnog praćenja među učiteljicama, razredima i nastavnim predmetima, te da se stavovi učiteljica u nekim stavkama ipak razlikuju od postojeće prakse koju provode u nastavi.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
školska dokimologija, vrednovanje, opisno praćenje i ocjenjivanje |
Subjects: |
Pedagogy |
Departments: |
Department of Pedagogy |
Supervisor: |
Kolak, Ante |
Date Deposited: |
02 Oct 2015 12:56 |
Last Modified: |
02 Oct 2015 12:56 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5562 |
Actions (login required)
|
View Item |