Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi: diplomski rad

Downloads

Downloads per month over past year

Medak, Sara. (2015). Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi: diplomski rad. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Kolak, Ante].

[img]
Preview
PDF (Croatian) - Accepted Version
Download (2MB) | Preview

Abstract

Budući da je praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika kompleksan postupak, u ovom radu bavimo se jednim njegovim dijelom- opisnim praćenjem i ocjenjivanjem učenika nižih razreda osnovne škole. U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice ocjenjivanja, iznose se glavne karakteristike i sastavnice opisnog praćenja i ocjenjivanja, pozitivne i negativne strane istog, načini i postupci kojima se bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja mogu konstruirati u afirmativnom obliku koji je pedagoški puno prihvatljiviji. U drugoj cjelini predočene su posebnosti i zahtjevi opisnog praćenja i ocjenjivanja svakog od nastavnih predmeta koji će biti analizirani u empirijskom dijelu rada. U sklopu rada provedeno je istraživanje, u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, u kojem smo analizirali bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja u nastavnim predmetima hrvatski jezik, matematika, likovna i glazbena kultura, te anketirali učiteljice razredne nastave kako bismo ispitali njihove stavove o istoj temi. Rezultati su obrađeni kvantitativnom analizom i pokazali su da postoje odstupanja u kvaliteti vođenja bilješki opisnog praćenja među učiteljicama, razredima i nastavnim predmetima, te da se stavovi učiteljica u nekim stavkama ipak razlikuju od postojeće prakse koju provode u nastavi.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: školska dokimologija, vrednovanje, opisno praćenje i ocjenjivanje
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Kolak, Ante
Date Deposited: 02 Oct 2015 12:56
Last Modified: 02 Oct 2015 12:56
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5562

Actions (login required)

View Item View Item